Friday, May 21, 2010

habis sailing

ari nie jam 0700h tadi aku sampai k.k balik. Kire genap 6 ari la aku sailing. Mujur sepanjang sailing ombak tak berape jahat . Kalo tak mesti aku dah muntah berkali2 dah . Actualy aku ade tgkp beberape pic yang aku rase menarik la, sebagai contoh pic perbezaan cuaca. yelah kat laut kalo ujan kite bleh elah.. sebab bleh nampak dari jauh.. kalo belah kanan ujan cepat2 la lari belah kiri.. belayar ari tue aku tak tau kenape belah kanan ujan lebat belah kiri pon ujan lebat .. tpi tempat yg kiteorg lalu tu tak ujan .. selamat .. pastu gamba burung yg teman aku duty . burung tu akan follow je kapal .. sebab bile kapal lalu ade sejenis ikan akan melompat dari laut.. kiteorg pnggil ikan terbang .. tugas burung nie menyambar la ikan tersebut.. asyik tggk burung nie duty aku pon dah abes.. tq la burung.. kalo tak bosan gak.. k tu je la . pic yg laen tak tertangkap la plak.. k till next time ..:)

1 comment:

Anonymous said...

try