Saturday, May 8, 2010

minggu yang meletihkan

sepanang minggu lepas aku mmg letih giler.. bru je balik belayar trus mcm2 keje diberi.. aku tak kisah pon wat keje tu .. tpi yang aku kesah keje yang diberi dateline dier cepat sangat.. pastu aspek aku bwat bagus2.. k tak pe la .. aku pon amik je la keje tue .. ingat nak impress my boss.. tpi last skali aku menyesal .. actully semue keje dah ok dah .. tpi pada pertengahan minggu tu aku dapat task wat scrit my bos untuk dier present dekat pegawai atasan.. so aku wat ler .. bagi kat dier .. aku wat smpai aku tak tido mlm.. smpai je bendet tu kat dier .. dier trus ckp .. awk nie bahase melayu dapat brape .. ayat tunggang terbalik... tak reti wat ayat pasif ke.. perg dalam ati aku mane pisau terdekat nie ,.. nak je aku cucuk perut dier .. b4 aku anta kat dier .. aku dah ask my senior officer dulu.,. dier cakap ok.. smpai kat dier .. amik ko kene maki camtu je ,, nak jadikan cite .. dier suh bwat balik .. pastu dier ader sebelah aku smbil aku wat,... tgh aku wat ayat dier menyampuk kate wat ayat cam nie . tuka cni tuka sane .. dalam ati aku .. nak amik pc nie boss pegi taip sendiri .. sebab ayat saye gan ayat tuan tak leh jadi same .. melainkan isi je yg same .. kalo ayat kite pon same .. baek suruh saye jadi boss. .. mlm tu skali lagi aku over nite.. tpi stl dier tak puas ati n said tu me .. lancau ko dah siap .. skang nie aku tgh merauk gan dier .. skang ni aku hanya wat keje yg sepatutnya aku bwat je .. bab jage anak dier .. bab bli kan brg dapur tuk bini dier .. jage hamster dier.. sory cket.. ko bwat sendiri lahanat.. .................
k lah rase nyer pueh ati cket dapat tulih bende ni semua dlm nie .. after dis aku tak tau ape jadi.. coz sbtu ahad nie dier call aku langsung aku tak angkat .. esk isnin.. mengadap dier lagi.. janji keje aku yg dipaid aku dah siapkn.. chow

2 comments:

Alang said...

so, apa sambungan citer ni?

betsy zarry said...

lawak la post nih achik... hahahhaha
smpi kene jage anak pegawai?? beli barang utk bini pegawai??
paling x ley bla... jage hamster die??hahhahaha
cian btul..
jht nye pegawai tu..
smpi ati die,,
hahahah
achik bertabah ye... huhu =)